Menu Content/Inhalt
Na początek! arrow Przygarnij mnie!
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Przygarnij mnie!
Szukamy domu - kilka słów na początek

Aktualnie poszukujemy domów dla kilkunastu małych, pięknych kotków.
Wszystkie nasze kotki mieszkają w Białymstoku, są odpchlone, odrobaczone i nauczone czystości. Znajdują sie pod opieką lekarza weterynarii.
Może Ty chcesz im pomóc? Zapraszamy do zapoznania się ze zdjęciami i opisami.
Możesz też zadzwonić albo napisać, aby uzyskać dodatkowe informacje (szczegóły w dziale KONTAKTAŻ).

Przy oddawaniu kotka podpisujemy umowę adopcyjną (wzór umowy dostępny tutaj). 

Pamiętaj jednak, że kotek jest żywą, czującą istotą. I największą krzywdą jest dla niego utrata opiekuna, którego pokochał. Nie bierz kotka dla zabawy, na święta, na prezent. Weź go tylko wtedy, jeśli będziesz go kochać przez następnych kilka – kilkanaście lat… 

 
W Domach Tymczasowych Kotkowa Czekają na Ciebie:
  

Pamiętaj! Koty pozostające pod naszą opieką poszukują
ciepłych, kochających, odpowiedzialnych opiekunów.

Adopcja kotów w Kotkowie jest bezpłatna - warunkiem podstawowym
jest zapewnienie kotu godziwych warunków oraz podpisanie umowy adopcyjnej.
Z tytułu adopcji nie pobieramy żadnych opłat, jak również gratyfikacji rzeczowych.

Szczegółowe informacje znajdziesz także tutaj: zasady Kotkowa

Jeżeli masz wątpliwości - skontaktuj się z nami: dane kontaktowe


 
Farelek
Czarna farelka a właściwie Farelek. Młody kocur w eleganckiej czerni. Miły, grzeczny. Bardzo chciałby móc kogoś ogrzać. Ma czas do poniedziałku - jeśli nie znajdzie się miejsce wyląduje pod blokiem. A jak przetrąci go któryś z sąsiadów to kotek już niczyją Farelką nie będzie:(
Kotek jest wykastrowany 
tel. 504 446 226 Łukasz
Kotek dziękuje Panu Łukaszowi z  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Buniek
Młody absorbujący kotek poszukujący człowieka któremu będzie towarzyszył w dosłownie każdej czynności. Kotek jest bardzo wesoły i lubi zabawę. Jest wykastrowany. Mruczy jak ciągnik.
Kotek jest wykastrowany
Łukasz 504 446 226
Koteki dziękuje  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Mała Puma
Mała Puma dla każdego! Nie masz miejsca na pumę pełnowymiarową? przygarnij miniaturkę ;)
Urocza czarnulka w lśniącym aksamitnym futerku i zupełnie nie-pumowym usposobieniu. To raczej baranka barankująca a nie drapieżna. Choć myszy powinny tu jednak stosować  metodę ograniczonego zaufania;)
Puma dogaduje się z kotkami i małymi pieskami.
Jest wysterylizowana i zaszczepiona
tel. 668 662 172 Asia (po 16)
Kotka dziękuje Panu Łukaszowi z  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)

Smolik
SMOLIK to młody /ok. 1 roku/  mądry, spokojny i grzeczny smolisto-czarny kotek. Ponadto to mega mizianka, wielki miłośnik głaskania, nakolankowy, mruczący traktorek. Na rączki wchodzi sam i zagląda w oczy bo chce kochać swego człowieka i mu to okazać. Apatyt mu dopisuje, jest niewybredny i bezbłędnie kuwetkuje.
Musi jak najszybciej trafić do nowego domu, choćby tymczasowego! Jedyny warunek adopcji - kot ma być niewychodzącym jedynakiem. Kotuś jest odrobaczony, ma książeczkę zdrowia a w niej dobre wyniki i niestety - pozytywny wynik testu białaczkowego :(
Może z tym żyć długo. Nie zagraża ludziom, psom, gryzoniom. Nie wskazana jest jednak obecność innych kiciów.
Kotek jest wykastrowany
tel: 506 137 081 Jagoda
Mruczka
Młodziutka koteczka (ok 8 mcy) - jest straszliwym mruczadłem. Mięciutka, cieplutka i milutka.
Kotka jest wysterylizowana
tel. 506 137 081 Jagoda
Kotka dziękuje Pani Marcie za piękne fotki :)
Zeus
Kot wyjątkowo spokojny, bardzo stateczny i opanowany, lubi przebywać koło człowieka, nie narzuca się. Został znaleziony w stanie skrajnego wychudzenia:( Kiedyś pewnie był przy osobie starszej, lubi jeść to co człowiek: ziemniaki, czasem chleb, oczywiście wędlinami i mięsem też nie pogardzi, trzeba pamiętać jednak, iż nie toleruje zbyt dobrze produktów mlecznych. Najlepiej byłoby gdyby trafił pod opiekę podobnej osoby, czyli osoby starszej, byłby jej bardzo dobrym kompanem, nie przepada za innymi kotami (toleruje o ile się do niego nie zbliżają).
tel. 506 137 081,Jagoda, mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
Panterka Super Glue
Piękna mała panterka (no, kicia, ale prawda że panterkowo wygląda) Jest okrutnie przylepna, super glue by się nie powstydził ;)  Koniecznie musi się łasić, przytulać, zagadywać.
Koteczka jest wysterylizowana
tel. 608 307 379, Kasia

Kotki dziękują  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)

Abisynka vel Strunka
To młoda, grzeczna koteczka. Sylwetką i umaszczeniem przypomina kotka abisyńskiego. Jest bardzo czuła - po utracie swoich dzieci przygarnęła i pięknie wykarmiła 3 sierotki. Jest przemiła dla ludzi, lubi kolanka i głaskanie.
Kicia może zamieszkać w domku wychodzącym
Kotka jest wysterylizowana
tel. 692 594 190 Ewa
Kotka dziękuje  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Ludwiczka
Ludwiczka jest przemiłą, niezwykle spokojną, wyciszoną i dystyngowaną przylepką. Ma oryginalne umaszczenie białe w srebrno-wiskasowe łaty. Mruczy koncertowo wystarczy wyciągnąć rękę. Jest kontaktowa i małagodne usposobienie.Uwielbia wygrzewać się i spokojnie drzemać. Dobrze czuje się w towarzystwie innych kotów. A ludzi po prostu uwielbia zwłaszcza takich co miziają i karmią :)
Kotka jest odrobaczona, zaszczepiona, wysterylizowana i ma książeczkę zdrowia.
Kontakt: Ania-514 979 464  


Happy
Młody kocurek (ok 8 mcy) - mruczadło. Bardzo kochany i przytulny.
Kotek jest zaszczepiony, ma książekę zdrowia.
Kotek jest wykastrowany

tel. 506 137 081 Jagoda
Kotek dziękuje Pani Marcie za piękne fotki :) 
Matylda
MATYLDA jestbardzo przyjazną pogodną i ufną buro-rudą kocią przylepką. Kocha ludzi i mizianki, ociera się o nogi, lubi czułości, potrafi wejść do łóżka, położyć się obok, mruczeć i przytulać delikatnie masując łapkami. Uwielbia wygrzewać się i spokojnie drzemać. Kocia to solistka - inne koty toleruje ale trzyma na dystans. Apetyt jej dopisuje i nie jest wybredna. Wzorowo korzysta z kuwety. 
Matylda poznała dobrodziejstwa natury i świeżego powietrza, dlatego ma nadzieję na mieszkanie z zabezpieczonym balkonem lub domek w bezpiecznej okolicy, choć to nie warunek bo świetnie czuje się w bloku.
Kotka jest odrobaczona i wysterylizowana.
Kontakt: Ania-514 979 464


Rudy
RUDY – symapatyczny młody kocurek. Mieszkał na wsi, prawdziwy król podwórka. Niestety wpadł we wnyki i stracił łapkę. Nauczył się jednak sobie radzić, no, może jest nieco bardziej „niskopienny”. Nadrabia jednak charakterem i urokiem koto-osobistym. Młody rudy kocurek. Oaza spokoju - grzeczny, zrównoważony, kochany. Może mieszkać w domu niewychodzącym lub wychodzącym w bardzo bezpiecznej okolicy.
Kotek jest wykastrowany
Kontakt: Bożena-607 267 400

Miodzia
Śliczna ok 5 mcy koteczka, coś dla detektorów pięknych różowych nosków :) Magnetyczne miodowe spojrzenie i urocze usposobienie.
Kotek jest zaszczepiony, ma książeczkę zdrowia.
Kotek jest wykastrowany
tel. 506 137 081 Jagoda
Kotek dziękuje Pani Marcie za piękne fotki :)
Kropka
Urocza młodziutka koteczka w oryginalnym futerku. Piękna, wesoła, sympatyczna. Dogaduje się z innymi kotami.
tel. 600 777 241 Kasia

Grubelka
Młoda koteczka w pręgowanym futerku. Jest miła, lubi pieszczoty, nie jest już głupiutkim maluchem bujającym na firankach. To kicia dla spokojnej, zrównoważonej osoby - nie przepada za hałasem, wyznaje raczej filozofię zen;)
Kota jest wysterylizowana, zaszczepiona, ma książeczkę zdrowia
tel.  609 405 397 Danusia

Zajączek 
Uroczy młody kocurek o słodkim różowym nosku. Właściwie powinien być nazwany Filonkiem Bezogonkiem - ma małą kitkę zamiast kociej kity. Ale nie smuci go to - jest przeuroczym tulakiem miziakiem. Do tego grzecznym i kochanym.
Kotek jest wykastrowany
tel. 698 665 558
Antoś
ANTOS to fajny chłopczyk ok 20 tyg który bardzo lgnie do ludzi.  Bardzo lubi się bawić,  ale też sam wskakuje na kolana żeby się przytulic i natychmiast w nich zasypia.
Kotek jest odrobaczony i zaszczepiony.
Kotek jest wykastrowany
tel.  886 338 148 Beata lub 888 033 058 Janusz


Koto
 Uroczy młodziak (ok 20 tyg) dziarski, wesoły chłopaczek w aksamitnym lśniąco czarnym, mięciutkim futerku. Ciekawski, towarzyski, pięknie mruczący.
Kotek jest zaszczepiony, ma książeczkę zdrowia
Kotek jest wykastrowany
Kotka można poznać i pokochać w lecznicy Vetika, ul. Dobra 12A
tel. 660 012 060


Dieselek
Ratunku!
Grozili mi! Dokładnie grozili, że jak się nie położę spokojnie to mi nie zrobią ładnych zdjęć i nikt mnie nie zechce. A ja tylko chciałem ttttuuuuulllliić. Skoro już ktoś przyszedł to tuuulić, mruczeć, głaskać, miziać.Prawie przecisnąłem się przez pręty klatki. Hihi - mało nie wlazłem w aparat, no i na pewno ciężko było robić mi zdjęcia kiedy gramoliłem się na fotografa ;)
Tak więc bardzo proszę, nie róbcie mi daremnych nadziei. Jak już ktoś mnie przyjdzie głaskać to tak na dłużej, co? Na zawsze?
Po co mam siedzieć w klatce skoro mogę komuś ogrzać kolanka i ... serce?

Dieselek to uroczy młodziak (ok 16 tyg) Niezwykle miły mruczak (dźwięczy jak porządny silnik Diesla działający na chrupki)
Kić jest zaszczepiony, ma ksiązeczkę zdrowia
Czeka na swój dom w lecznicy Pluszak, Witosa 24
tel. 691 508 068 Renata


Chanel
Niezwykle urodziwa kotka (ok 1 roku) w typie kotka norwieskiego leśnego. Kicia nieabsorbująca, miła choć potrzebuje trochę czasu żeby przyzwyczaić się do nowych ludzi i sytuacji.
Kotka jest wysterylizowana i zaszczepiona
tel. 668 662 172 Asia(po 16)
Kotek dziękuje  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Misza
Śliczny chłopaczek (ok 20 tyg) wesoły, uroczy, kochany. Dogaduje się z innymi kotami i małymi pieskami.
Ma niedrożny jeden kanalik łzowy i czasem łzawi mu oczko. Ale w mruczeniu mu to nie przeszkadza. I w szaleństwach też nie ;)
Kotek jest wykastrowany
tel. 504 614 636 Grażyna

Lord
Lord to młody kotek około 10 miesięcy. Jest spokojnym, miłym kocurkiem. Gdy się przekona się do człowieka to lubi głaskanie, mizianie i przytulanie się.  Kić jest bardzo aktywny w zabawie. Lord jest  gadułą, gdy czegoś chce - lubi pogadać o swoich problemach. Dogaduje się z innymi kotami. Lubi się poprzytulać do siostrzyczki Lenki i z chęcią by z nią znalazł domek wychodzący. Niewychodzącym by się cieszył.
Kot jest wykastowany, odrobaczony, i zaszczepiony. 
Ma książeczkę zdrowia.
Kotek jest wykastrowany 
tel. 501 08 43 41, Magda

Czoko
Przefajny kocurek (ok 16 tyg) w czekoladowo-brązowym futerku. Kochany tulak, ale ma też charrrakterrrek ;)
Kotek jest zaszczepiony, ma książeczkę zdrowia
Kotek jest wykastrowany
tel. 501 544 167 Beata 
Kotek dziękuje Pani Martynie  za piękne fotki :) 
Filemon
Uroczy kotek (ok 12 tyg) w ślicznym pręgowanym futerku i białych skarpetkach.
Kotek jest zaszczepiony, ma książeczkę zdrowia.
tel. 506 137 081 Jagoda
Kotek dziękuje Pani Marcie za piękne fotki :)
Floki i Aria
Dwa sympatyczne maluszki (ok 14 tyg)
Ona jest typową grzeczną dziewczynką, delikatna i subtelna. Nawet nie pokazuje pazurków.
Kocurek to mały tulak ale też urwisek - tak słodki że nawet nie da się na niego pogniewać.
Kotki są zaszczepione.
Kocurek jest wykastrowany
tel. 517 930 645 Julia
17 listopada dom znalazł Floki. Aria nadal czeka...
Kotki dziękują  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)

Betulinek
Przeuroczy kociak(ok 16 tyg) bielutki, czyściutki i strasznie kochany.
Wesoły, zabawny, uroczy. Nieziemski przytulak, najchętniej śpi na kolankach, na podusi przy człowieku, na kołderce, byle blisko. Pięknie kuwetkuje. W sam raz do kochania :)
Kotek jest zaszczepiony, ma książeczkę zdrowia
Kotek jest wykastrowany
tel. 501 544 167 Beata

Kotki dziękują Pani Beatce  za piękne fotki :)
Lupi
Uroczy kiciak (ok 5 mcy) - wesoły, kontaktowy, radosny. Straszliwa przylepka.
Kotek jest zaszczepiony i  wykastrowany
Kotki można poznać i pokochać w sklepie Wesoły Kotek, ul. Mickiewicza 15A
tel. 609 437 513, Ala

 
Pingwiny z Madagaskaru;)
Oj tam, nie są może z Madagaskaru pingwin jest pingwin. I pomysły mają podobne ;) Dziarskie, wesołe, idzie się zastanowić czy mają równo w łebkach.
Na szczęście mają też (długie) chwile słabości gdy się tulą jak szalone i obłędnie mruczą.
PIngwiny mają ok 12 tyg, są bardzo czyściutkie no i mają mega trendy fraczki (ale to nic dziwnego u pingwinów ;) Cechą szczególną jest że zdecydowanie wolą kaloryferki od zimnej lodówki.
A miały okazję się przekonać bo jakiś "człowiek" zostawił je w środku lasu na pewną śmierć :(
Pingwiny są zaszczepione, mają książeczki zdrowia
tel. 791 776 566 Marta
Kotki dziękują  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Lola
Przeurocza koteczka o magnetycznych bursztynowych ślepkach (ok 14 tyg)
Wesoła przylepka. Mieszka w domu z kotami i ludźmi ;) Kocha jednych i drugich
Kotka jest zaszczepiona
tel. 791 776 566 Marta


Chaberek
Uroczy maluch (ok 16 tyg) w pręgowanym futerku. wesoły, kontaktowy i przytulaśny
 Kotka można poznać i pokochać w Przychodni Małych Zwierząt, Wesoła 16
tel. 512 455 274, 85 7423 800 lecznica


Bambo
Bambo to uroczy kotek około 6 - 7 miesięcy. Jest kiciem sympatycznym i pewnym siebie, wie czego chce. Jest towarzyski, lubi skupiać uwagę na sobie. Jest dosyć aktywnym kotem w zabawie, takie młode ADHD. Lubi towarzystwo aktywnych kotów. Z kuwety korzysta wzorowo.
Kotek jest zaszczepiony i odrobaczony.
tel.501 08 43 41, Magda


 Bajka
Urocza maluszka (ok 10 tyg) w ślicznym pręgowanym futerku i białych skarpetkach.
tel. 506 137 081 Jagoda
Kotka dziękuje Pani Marcie za piękne fotki :)
 Kiciołki
Dwa wesołe maluchy (ok 10 tyg) jasny chłopczyk i pingwinkowa dziewuszka. Mamy tu kotka przylepkę - ciekawskiego, odważnego, zaczepnego. Kocha ludzi, dzieci i inne koty. Gadułkę który musi skomentować wszystkie prace domowe.
To znakomity kolega innych kotów - jeśli twojemu kotu zaczęło rosnąć sadełko Gadułka sprawi, żę znów będzie "fit" ;)
Jest też elegancka dziewuszka pingwinka. Grzeczna, najspokojniejsza z pakietu. Troszkę się boi  ale tak to już bywa gdy ma się brata łobuziaka ;)
Kicia jest zaszczepiona
tel. 799 964 817 Martyna

Kotki dziękują  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)

Zosia
Zosia to mała puchata kropeczka(ok 7 tyg) Uwielbia się bawić , lubi też towarzystwo innych kotów. Bezbłędnie korzysta z kuwety. Zosia jest odrobaczona i ma książeczkę zdrowia.
tel.  886 338 148 Beata lub 888 033 058 Janusz

Koteczki-Kwiateczki
Koteczki urocze wyrosły w doniczce. Serio. Kocia mama tam urządziła sobie bazę. Właściciele posesji z przerażeniem zauważyli że czasem spośród pelargonii wystają kocie noski/łapki/ogonki.
A były na tyle urocze, że zostały "przesadzone" w warunki domowe.I pięknie rosną, kwitną można by rzec ;)
Urocze małe tulaki - bardzo chcą już opuścić rozsadę ;) Ułożone, grzeczne i kulturalne.
Kotki można poznac i pokochać w lecznicy Pluszak na Witosa 34
Tel. 691 508  068, Renata
Kudrysia
Cześć Ludzie :) Mam na imię Kudrysia, urodziłam się w lipcu tego roku, moja mama i ciocia wychowywały mnie i moje rodzeństwo, bardzo się starały choć było ciężko. Pewnego razu zabrał mnie człowiek, bałam się i to bardzo. Okazało się, że nie ma czego, bo trafiłam na kotolubów. I ja jestem teraz człowiekolubem :) uwielbiam mruczeć i tulić się do ludzi, lubię też pogadać sobie o moich kocich sprawach. Jednak nade wszystko kocham inne koty i chciałabym zamieszkać w domku z kotkiem <3. Proszę, kto mi da domek?
Kicia jest odrobaczona, testy na FeLV i FIV ujemne, bezbłędnie korzysta z kuwety.
tel. 535019002 Paulina

 
Okruszki
OKRUSZKI /ok. 8 tyg./ - 2 koteczki-kruszynki: miłe, przyjazne, aktywne i rozbawione, ale grzeczne. Lubią być wśród ludzi i kotów - szukają ciepłego dotyku, bliskości, przytulenia, zabawy i jedzonka. Nauczone czystości, wzorowo kuwetkują.
Kotki są odrobaczone.
Kontakt: Ania-514 979 464 


Tola
TOLA /ok. 5-6 mies./ to europejska buraska gadułka-przylepka. Jest radosną i odważną kocią damą. Koteczka bardzo kocha ludzi i chce być blisko – przytulać się, łasić, głośno mrucząc spać na człowieku lub obok. Uwielbia głaskanie, drapanie, kolanka i rączki. Przepada też za spaniem tam gdzie cieplutko i za jedzonkiem w każdej postaci i ilości. Inne koty to dla niej konkurencja, wiec nie szuka ich towarzystwa. Tola zachowuje wzorową czystość.
Kotka jest odrobaczona i wkrótce będzie zaszczepiona.
Kontakt: Ania-514 979 464 


Kajtuś
Zaskakujący mały kotek (ok 16 tyg) bo niby czarny a okazuje się że pięknie dymny z białym podszerstkiem. Ułożony, grzeczny tulak. Choć jak każdy maluch umie czasem pobrykać.
tel. 602 424 677 Teresa

Morusia
Mała koteczka (ok 10 tyg) śnieżnobiała z szarymi łatkami. Miła i umie mruczeć.
tel. 506 137 081 Jagoda

Figa i Murzynek 
Śnieżnobiała panienka Figa i czarny kawaler Murzynek (ok 12 tyg). Uwielbiają bawić się piłeczkami, kochają pieszczony, od razu włączają traktorki. Zdrowe, odrobaczone, zaszczepione, perfekcyjnie korzystają z kuwety. Szukają kochających domków, takich na zawsze...
20 listopada Figa znalazła dom. Murzynek nadal czeka...
tel: 504-572-006 Paulina
 
Rysio i Mamba
Wyrwane z bezdomności 5-miesięczne rodzeństwo, jeszcze nieco nieśmiałe względem nowych osób, ale po pewnym czasie są cudowne.
On - szary pręgowany, bardzo kontaktowy, "gada" , przytula się, chodzi często jak piesek za człowiekiem krok w krok, taki chodzący pełen energii mruczek.
Ona - czarnulka, bardziej zdystansowana, uległa, cicha, na dotyk kładzie się i daje miziać.
Oba tworzą układ idealny-ona cicha, on dominujący. Dobrze jeśli znajdą dom razem, ale mogą być też oddane oddzielnie. Ważne by miały już stały ciepły dom i ciepło ludzi, bo to kotki do tulenia. Raczej do domu bez małych dzieci, ale w wieku szkolnym jak najbardziej.
Kotki są zaszczepione
Do 8 listopada dom znalazł Rysio. Urocza Mamba czeka...
tel. Ania 792032674


Miluś
Milutki miluś (ok 9 tyg)  Cały czas przy człowieku, chodzi, zagląda w oczy, pięknie mruczy.
tel. 602 424 677 Teresa

Dorotka
DOROTKA /16 tyg./ – subtelna, delikatna, nieco ciekawska i radosna młoda koteczka w klasycznym burym europejskim futerku. Przytulanka, rozkochana w głaskaniu i drapaniu pod bródką czy za uszami. Je wszystko z apetytem i ładnie kuwetkuje. Nieco zdziwionym wzrokiem lubi zajrzeć człowiekowi w oczy albo sprawdzić co pysznego akurat je.
Koteczka jest odrobaczona, dwukrotnie zaszczepiona i ma książeczkę zdrowia.
Kontakt: Ania-514 979 464


Fryga i Ciapek 
Kociaki (ok 9 tyg) pierwsza klasa: kolorowa kotka to odważna dziewczyna, a w pogoni za piłką to śmiga jak Fryga, szary kocurek za to w pierwszym wrażeniu jest lekkim Ciapkiem, ale okazuje się, że to prawdziwy Pieszczoch;
Chrupią, kuwetkują, skaczą i biegają wzorowo;
Kotki dziękują   http://carniloveusledzi.pl/ za piękne fotki :) 
27 września dom znalazł Ciapek. Fryga nadal czeka...
tel. 508 742 163 Anna
Dobrzyk
DOBRZYK /ok. 16 tyg./ dorodny, miły, rozmruczany i spokojny kocurek. Potrafi syczeć jak się boi, ale to tylko straszenie. To oddany przyjaciel na jesienno-zimowe dni i noce, taki do przytulenia, pogłaskania, pokochania, na ręce i na kolanka. Kocie dziecko kocha ciepełko /zwłaszcza długie drzemki pod kaloryferem/, jedzonko /w każdej ilości i postaci/ i ludzi /na których po przytuleniu wygodnie się rozlokowuje i mrucząc z zadowolenia, szybko usypia/
Dobrzyk wzorowo kuwetkuje.
Kotek jest odrobaczony, zaszczepiony i ma książeczkę zdrowia.
Kontakt: Ania-514 979 464

 
 
Szarlotka 
Szarlotka ok 4.5 miesięczna koteczka ,delikatna i skromna:) Kotunia jest zdrowa ,młoda i szuka domku stałego.Jeszcze troszkę nabiera pewności ale przy ciepłym człowieku napewno uda się jej to opanować.Ma piękne kolorowe umaszczenie .Lubi towarzystwo innych kotków ,chciałaby zamieszkać w domku niewychodzącym.
tel Justyna : 500 657 246  
Kotka dziękuje Panu Łukaszowi z  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
 
Mia
Malutka koteczka bardzo wesoła i oswojona, układa się zawsze blisko człowieka i pragnie dużo czułości.
Łukasz 504 446 226
Kotka dziękuje Panu Łukaszowi z  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Stefanki
STEFANKI /ok.6 mies./ -  2 miłe, aktywne i rozbawione kocurki ale bardzo grzeczne. Lubią być wśród ludzi i kotów - szukają ciepłego dotyku, bliskości no i oczywiście zabawy oraz jedzonka. Nauczone czystości, wzorowo kuwetkują.
Kotki są odrobaczone, zaszczepione i mają książeczki zdrowia.
Kontakt: Ania-514 979 464 

Kotki dziękują pani Marcie za piękne fotki.

Dymek i Prążek
Dymek i Prążek to śliczne ok 12 tyg  rodzeństwo.Dymek o umaszczeniu dymno białym ,Prążek w wyraźne pręgi stad ich imiona.Kotki są wesołe ,zdrowe ,po wizycie weterynaryjnej.Lubią zabawę piłeczką ,głośno mruczą w sam raz towarzystwo na jesienne wieczory:)Kotki są ze sobą zżyte ,razem śpią ,myją na wzajem ,dlatego chciałaby zamieszkać razem ,ale nie jest to warunek konieczny.
Do 10 października dom znalazł Dymek
Tel: 888674444
Pocahontas
Pocahontas to ok 16 tyg miesięczna koteczka o pięknym buro rudo kremowym umaszczeniu ,prawie jak Ryś:).Koteczka jest pełną energii ,lubi zabawy.Korzysta z kuwety ,jest w pełni zdrowa ,po wizycie u weterynarza.Rysia po nabraniu zaufania pięknie mruczy ,lubi leżakowanie na kolanach.Szukam jej domku ,gdzie zazna dużo miłości ,kto podaruje tej sierotce domek?
TEL Justyna : 500 657 246 
Kotka dziękuje Panu Łukaszowi z  www.zdjeciaslub.com za piekne fotki :)
Antosie
Trzy urocze maluszki (ok 10 tyg) Pocieszne mruczaki szukają dobrych ludzi do kochania i mruczenia.
tel. 85 6510 933 p. Maria
Kotki dziękują pani fotograf, Joannie Organek za piękne foty ;)
Kary 
KARY to bardzo spokojny i zrównoważony kocurek w czarnym lśniącym futerku, młody, miły mruczek-przytulak.To doskonały przyjaciel, który lubi obserwować co się dzieje wokół, a przede wszystkim spać w spokojnych, wygodnych miejscach. Jest wesoły ale grzeczny. To kicio bezproblemowy  - lubi ludzi, inne koty i zabawę. Wszędzie czuje się swobodnie i dobrze. Drapany, czesany lub głaskany rozciąga się, wystawia brzuszek. Korzysta z kuwety i ma doskonały apetyt.
Kotek jest odrobaczony i wykastrowany.
Kontakt: Ania-514 979 464
 
Save
Gienia
GIENIA -  piękna, wyrośnięta klasyczna Europejka z eleganckimi białymi dodatkami. Kocia indywidualistka chętnie ociera się o nogi człowieka.
Apatyt jej dopisuje i bezbłędnie kuwetkuje.
Kotusia jest odrobaczona i wysterylizowana
Gienia prosi o domek wychodzący w bezpiecznej okolicy, ale doceni też domek niewychodzący.
tel.:  506 137 081, Jagoda 


INNE KOTKI SZUKAJĄCE DOMU:

Puchatki

Pięć maluszków (ok 5 tyg) Dwa kocurki i trzy dziewuszki. Malutkie i spragnione miłości. Zostały znalezione przerażone i zziębnięte - ale teraz królują w łózku i umieją rozbawić największego smutasa ;)
t. 603 268 103 Kasia, Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


Michasie

Wesołe małe puchatki (ok 7-8 tyg)
Lubią zabawy, mają radosne usposobienie. Lubią być na podwórku, ale z racji na wiek przyzwyczają się też do życia w mieszkaniu.
Koty są do odebrania najlepiej w weekendy lub późnym popołudniem.
tel. 601 912 601


Kici

Kici (ok 16 tyg) Jest przemiłym, grzecznym i przytulnym kotkiem domowym. Kicia ma zamglone jedno oczko - ale to zupełnie nie przeszkadza jej w egzystencji.
Uwielbia człowieka, ciągle się tuli i łasi. Grzecznie korzysta z kuwety.W warunkach domowych trzeba uważać przy otwieraniu drzwi, bo bardzo szybko ucieka, podejrzewamy, że tak właśnie komuś uciekła. Poza tym nie sprawia żadnych  problemów, jest po  kontroli u weterynarza,  wszystko z nią ok.
tel. 692 551 197 mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


Żabka

Urocza koteczka  (ok 12 tyg) mała przylepka - wesoła i rezolutna
tel. 662 260 523, Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Julka
Nie mam możliwości dalszego opiekowania się nią. W marcu zmarł mój mąż. Moje dzieci są za granicą. W najbliższych latach nie wracają. Muszę wyjechać do nich. Wyjazd mam zaplanowany na 18 grudnia. Muszę wyjechać z domu rano. W Polsce nie mam nikogo. Nie mogę wziąć kotka. Pytałam po znajomych i nic. Kotka ma 5 lat. Jest wysterylizowana. Grzeczna. Bardzo proszę o pomoc.
tel. 515 274 245.Ewa, Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


Karusie
Kocur i Kotka ( nierozłączne rodzeństwo , b. zżyte) 4,5 miesiąca , drobnej budowy, po inteligentnej mamie - szukają odpowiedzialnych i kochających opiekunów, którzy stworzą im ciepły i bezpieczny dom. Kociaki są ciekawe świata, chętnie się bawią, kochają i ufają ludziom, najlepiej czując się w ich obecności. Załatwiają się do kuwety i są bardzo czyste. Kotki mają książeczki zdrowia i są odrobaczone.
Do kotków dołączamy pełną wyprawkę - m.in. kuwetę, żwirek i zabawki.
Możliwość dostarczenia kotków do domu na terenie Łodzi, Pabianic, Białegostoku, Warszawy i w ich okolice.
tel.504 156 096 .

Puszek
Pusio to około roczny kotek. Jest przemiłym, spokojnym, nie stwarzającym problemów kotkiem. W domu zachowuje bezwzględnie czystość. Jest bardzo dobrze ułożonym zwierzaczkiem. Lubi  poleniuchować w ciepełku ale także lubi spacerki. Wskazany byłby domek wychodzący w bezpiecznej okolicy. Kotek ma śliczne umaszczenie -śnieżnobiałe mięciutkie z czarnymi plamkami na główce, nosku i ogonku. Kotek  jest wykastrowany. Akceptuje psy.
Puszek będzie idealnym przyjacielem w Twoim domu.
 tel. 514 122 606, p. Walentyna, Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Rysio

 Kotek Rysio (ok 10 tyg) błąkał sie między samochodami na os. Zielone Wzgórza. Nie miałam serca go zostawić. Po kontroli weterynaryjnej, zdrowy, odrobaczony, ma swoją książeczkę zdrowia. Widać, że jest to kotek domowy, umie korzystać z kuwety. Bardzo towarzyski, lgnie do ludzi, śpi chetnie obokczłowieka. Dogaduje sie z innymi kotami (niestety mój kot z Rysiem nie
bardzo). Kotek jest naprawdę śliczny, oczka są duże i niesamowicie przenikliwe. A jak już zaśnie, wtulony na kolanach, to śpi całym sobą.
Uwielbia drapanie za uchem i pod bródką, wtedy mruczy głośno. Koteczek jest kochany, będzie ślicznym kotkiem.  W pakiecie dodaję kuwetę, zabawkę i jedzenie na pierwsze dni.
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć


Melania

Melania – młoda, mądra, łagodna, szylkretka-przylepka pilnie prosi o kochający domek. W tym, w którym jest teraz, pozostać może jeszcze tylko 3 tyg. Kotka jest urocza, wdzięczna, przemiła, pięknie umaszczona, bardzo grzeczna i zrównoważona. To przyjaciółka na ręce, do przytulenia, głaskania i pokochania. Kocha ludzi, szuka ich towarzystwa i bliskości.
Może zamieszkać w bloku lub domu wychodzącym w bezpiecznej okolicy.
Mela wzorowo kuwetkuje.
Koteczka jest odrobaczona i wysterylizowana.
Kontakt: Ania-514 979 464


Nocki
Poszukuję domu dla trzech kotek, wiek około  8 tyg. Bezdomna kotka urodziła w naszym garażu. Kotki mieszkają w Hajnówce ale jestem w stanie dowieźć je do Białegostoku i okolic. 
Mój nr tel. 793-669-624, Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Kinia i Pumcia

Czarno-biała to Kinia - mały lakomczuszek,  wszędzie znajdzie coś do jedzenia a jeśli nie głodna głośno domaga się jedzonko.  Jest bardzo łagodna lubi głaskanie po brzuszku.
Czarnulka to Pumcia.  To bardzo łagodna i słodka koteczka.  Jak mruczy  to cwierka jak ptaszek,  uwielbia tulenie całowanie i głaskanie po brzuszku. Pumcia jest nieśmiała ale bardzo przytulną.
Uwielbia zabawy sznurkiem i piłeczkami.
Koteczki pięknie kuwetkują, są odrobaczone i zaszczepione.
tel. 516 795 476, Małgosia

Behemoth

Behemoth jest sympatycznym kocurem. Chodzi swoimi ścieżkami, ale bardzo lubi towarzystwo człowieka i pieszczoty. Bardzo często przychodzi, układa się i śpi przy właścicielu albo towarzyszy przy obowiązkach domowych.  Waga ok 5 kg, ma książeczkę zdrowia,jest regularnie odrobaczany,  jest kotem niewychodzącym,korzysta z kuwety i jest nauczony czystości.

Kotek jest wykastrowany

tel. 694 487 082, mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Szaraczki

Dwa sympatyczne kocurki (ok 8 tyg). Jakiś "człowiek" wywiózł je do lasu i porzucił na pewną śmierć. Pomimo tego kotki kochają ludzi, przytulanie i mruczenie.

Może znajdzie się ktoś kto je uratuje?
Stowarzyszenie AS z Czarnej Białostockiej zapewnia im darmową kastrację kiedy podrosną. 
tel. 507063545

Kicuś sierotek
Sympatyczny  młody kocurek. Jego pan umarł a kotek nie ma się gdzie podziać. Kot był pod stałą opieką weterynaryjną. Przebywał w domu.  Jest dużym kotem, ma bystre spojrzenie i dobry charakter (choć umie powiedzieć że np ciąganie za ogon mu się nie podoba ;)
Kotek jest wykastrowany 

tel. 600 376 498

Goście Kotkowa - pomóż im znaleźć dom!

Sunia

Znalazłam psine w lesie. Ma teraz 11 miesięcy. Szukam dla niej domu wszędzie. Zaszczepiłam
odrobaczyłam ale nie mogę jej przygarnąć. Sytuacja jest tragiczna ponieważ mam alergię i kaszel astmatyczny od psiej sierści. Błagam pomóżcie mi
znaleźć jej dom nie mogę jej zatrzymać dłużej. Proszę o pomoc psina nie może dłużej zostać u mnie.
tel. 721791122, Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Milka
Oddam suczkę, po sterylizacji, zwie się Miłka. Przygarnęliśmy ją zimą, ale mamy inne psy, i to już za dużo. Piesek jest śliczny, mieszaniec, między jamnikiem a wilczurem ;), Suczka jest odrobaczona, po sterylizacji (grudzień 2015) ma swoją kartę w klinice.
tel. 502147032, mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Sunie
Te dwie sunie znalazłam jakieś 2 tygodnie temu od piątku są u mnie
w domu ale nie mogę ich zatrzymać mam już psa i kota bardzo
proszę o pomoc w znalezieniu im domu chociaż tymczasowego (mój kot choruje na astmę i ma padaczkę a psiaki bardzo go denerwują) ze swojej strony mogę zapewnić transport i sterylizację darmową po pierwszej cieczce.
Tel 534666427; Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Czesio
Czesio (ok. 4 letni piesek) żył w dramatycznych warunkach (m.in. w kojcu pełnym odchodów). Aktualnie mieszka w domu tymczasowym, Pani która wyciągnęła do Czesia rękę ma wiele innych zwierząt m.in. koty za którymi Czesio  niestety nie przepada (przepada za nimi biegać , dlatego obecnie jest uwiązany na długiej lince idącej w poprzek podwórka do której doczepiony jest łańcuch. Czesio w tych warunkach nie ma gdzie się wybiegać za czym przepada. Jest przyjacielski do ludzi, nie lubi kotów ale uwielbia suczki. Szczęśliwiec, który podaruje mu godne warunki bytowania może liczyć na wdzięczność Czesia, na pewno upilnuje podwórka i da wiele radości.Czesio jest juz po kastracji.
Kontakt: P. Ala:791926814, mail Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Eduś

Edek - czarny młody piesek.  Przyjaźnie nastawiony do ludzi, lubi dzieci. Wesoły, lubiący długie spacery, bardzo pilnuje się, lubi głaskanie, jest lekkim pieszczochem, bardzo się przywiazuje i jest wierny do bólu. Niestety dał się nabrać na kostkę i został złapany w siatkę i przewieziony do schroniska. Niestety jest w silnym stresie, nic nie je, nie umie się odnaleźć, drży z zimna...
Tel. 502 334 874 Janina